Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de nieuwe e-Privacy-richtlijnen, moeten we om uw toestemming vragen om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Op al onze transacties zijn onze verkoop- en leveringsvoorwaarden van toepassing zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel op 2 januari 2006. Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW en onder voorbehoud van eventuele prijswijzigingen alsmede druk- en zetfouten.
Wij verzoeken u dringend afhaalorders tenminste 24 uur vooraf telefonisch, per fax of E-mail aan ons door te geven. Indien u uw opdrachten niet vooraf doorgeeft, kunt u geconfronteerd worden met langere wachttijden. Levering op rekening kan uitsluitend plaatsvinden nadat wij een uittreksel van de Kamer van Koophandel dat niet ouder is dan één jaar van u ontvangen hebben en uitsluitend na een positieve toetsing bij Atradius. Bij een negatieve toetsing is uitsluitend levering à contant of onder rembours mogelijk. Bij klachten of retourzendingen wordt u verzocht binnen 10 dagen na ontvangst van de goederen contact op te nemen met onze afdeling Verkoop Binnendienst.
Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.00 – 17.00 uur. Op vrijdag sluiten wij om 16.30 uur. Wij zijn geopend op alle normale werkdagen met uitzondering van de officieel in Nederland erkende feestdagen.
Thom.H, van der Boon b.v.
Transito 4
6909 DA Babberich (gem. Zevenaar)
Tel.: +31 (0)88 4272727
E-Mail: info@vdb.nl
Assortiment
De afbeeldingen en productbeschrijvingen in deze catalogus zijn zo nauwkeurig mogelijk weergegeven. In verband met fabrieks- en/of collectiewijzigingen moeten wij ons echter het recht voorbehouden hiervan af te wijken. Wij kunnen geen aansprakelijkheid aanvaarden als gevolg van eventuele fouten in teksten en/of prijzen.
Retouren
Ondanks dat wij onze uiterste best doen u de juiste artikelen te sturen, kan er toch altijd een probleem met de goederen ontstaan. Voor dit soort gevallen hebben wij een duidelijke retourprocedure, welke bedoeld is om uw retour zo snel en goed als mogelijk te behandelen.
Om goederen aan ons te retourneren, moet u de volgende stappen volgen.
Bel onze afdeling verkoop en geef aan dat u goederen wilt retourneren.
Hierbij zullen we per artikel de volgende gegevens aan u vragen:
• Artikelnummer of omschrijving van het product
• Aantal dat u wilt retourneren
• Reden waarom u de producten wilt retourneren
• Pakbon-, factuur of verkoopordernummer
U krijgt van onze verkoopmedewerker een retournummer. Dit retournummer dient u te vermelden op de retourzending en op alle correspondentie over uw retourzending. Hierna kunt u de goederen aan ons retour zenden. Retouren worden alleen franco aan ons magazijn geaccepteerd. Er kunnen retourbehandelingskosten in rekening worden gebracht voor retourzendingen waarvan de retourreden geheel buiten onze schuld valt. Wij verzoeken u uw retouren niet op te sparen tot het einde van het seizoen, maar regelmatig aan ons aan te bieden.
Garantie
In principe geldt een garantietermijn van één jaar op productie- en/of materiaalfouten, waarbij uitsluitend het door ons geleverde product vervangen of vergoed wordt. Graag verwijzen wij u naar onze algemene leveringsvoorwaarden waarin e.e.a. met betrekking tot garantie nader uitgewerkt wordt. Wij verzoeken u dringend in deze gevallen waarin een product aan een consument geleverd wordt- een kopie van de originele kassabon bij te voegen.